Wię­cej za mniej – w kinie, na base­nie, u fry­zje­ra. Lidz­bark War­miń­ski uru­cha­mia Kar­tę Miesz­kań­ca. Pro­gram star­tu­je jesz­cze w tym roku i ma jed­no zada­nie: uła­twić codzien­ne życie miesz­kań­com oraz roz­ru­szać lokal­ny biz­nes.

Zamiast prze­pła­cać – pokaż kar­tę. Lidz­bark War­miń­ski star­tu­je z Kar­tą Miesz­kań­ca – pro­gra­mem dla tych, któ­rzy są tu na co dzień. Zniż­ki, miej­skie udo­god­nie­nia i przy­dat­ne funk­cje w tele­fo­nie. Zain­te­re­so­wa­nie rośnie z dnia na dzień.

Z kartą taniej

Posia­da­cze Kar­ty Miesz­kań­ca mogą liczyć na zniż­ki m.in. w kinie, na base­nie i lodo­wi­sku. – To spo­sób na poka­za­nie, że doce­nia­my ludzi zwią­za­nych z mia­stem – mówi bur­mistrz Jacek Wiśniow­ski. Kar­ta ma zachę­cać miesz­kań­ców do częst­sze­go korzy­sta­nia z lokal­nej ofer­ty.

Jak dostać kartę?

Pro­ces jest pro­sty. Aby otrzy­mać Kar­tę Miesz­kań­ca, nale­ży zain­sta­lo­wać apli­ka­cję, wypeł­nić wnio­sek, dołą­czyć swo­je zdję­cie oraz pierw­szą stro­nę roz­li­cze­nia PIT. Wnio­ski moż­na rów­nież skła­dać oso­bi­ście w urzę­dzie mia­sta. Miej­sca, w któ­rych obo­wią­zy­wać będzie kar­ta, zosta­ną ozna­czo­ne spe­cjal­ny­mi naklej­ka­mi, a ofer­ta zni­żek będzie stop­nio­wo roz­sze­rza­na.

Apli­ka­cja to też szyb­ki dostęp do waż­nych infor­ma­cji – kalen­da­rza wywo­zu śmie­ci, zapo­wie­dzi wyda­rzeń kul­tu­ral­nych czy miej­skich komu­ni­ka­tów.

👉 Pobierz apli­ka­cję z Google Play

👉 Pobierz apli­ka­cję z App Sto­re

Nie trzeba być zameldowanym

Kar­ta nie jest tyl­ko dla zamel­do­wa­nych. Wystar­czy, że ktoś roz­li­cza tu poda­tek. Urzęd­ni­cy spraw­dzą dane, a po pozy­tyw­nej wery­fi­ka­cji miesz­ka­niec dosta­je pla­sti­ko­wą kar­tę i dostęp do miej­skiej apli­ka­cji. W środ­ku: kalen­darz wyda­rzeń, har­mo­no­gram wywo­zu śmie­ci, lokal­ne new­sy. Nowe funk­cje mają być doda­wa­ne regu­lar­nie.

Chcesz dołączyć jako firma?

Lokal­ni wła­ści­cie­le firm mogą zyskać na pro­gra­mie nie mniej niż sami miesz­kań­cy. Dołą­cze­nie do ini­cja­ty­wy to spo­sób na zwięk­sze­nie widocz­no­ści w mie­ście i wyróż­nie­nie się na tle kon­ku­ren­cji. Udział nic nie kosz­tu­je, a daje dostęp do bazy lojal­nych odbior­ców, któ­rzy z zało­że­nia chcą wspie­rać lokal­ne biz­ne­sy.

Współ­pra­cu­ją­ce punk­ty będą pro­mo­wa­ne przez mia­sto — zarów­no w apli­ka­cji, jak i w ofi­cjal­nych mate­ria­łach czy mediach spo­łecz­no­ścio­wych. W pakie­cie: iden­ty­fi­ka­cja wizu­al­na, pro­mo­cja i udział w rosną­cej sie­ci zaan­ga­żo­wa­nych firm.

To nie tyl­ko mar­ke­ting. To dzia­ła­nie, któ­re real­nie prze­kła­da się na ruch w fir­mie. Szcze­gól­nie teraz, kie­dy miesz­kań­cy szu­ka­ją ofert bli­sko domu i chcą wybie­rać świa­do­mie.

Jeśli pro­wa­dzisz dzia­łal­ność w Lidz­bar­ku i chcesz stać się czę­ścią pro­gra­mu, skon­tak­tuj się z Refe­ra­tem Pro­mo­cji i Współ­pra­cy Urzę­du Miej­skie­go: tel. 89 767 85 17. Dołą­cze­nie jest szyb­kie, for­mal­no­ści ogra­ni­czo­ne do mini­mum.